Vásárlóink véleménye

vásárlói véleménydátumSorted By dátum In Descending Order

Alapvetően nem vagyok egy öltönykedvelő és az ilyen boltok közeléből is menekülhetnékem van, de tegnap az a meglepő fordulat jött el, hogy még azt is megkockáztatom, hogy élveztem a vásárlást... jajj... még leírni is rossz. :) Az üzletüknek szinte minden részlegén vettünk valamit. Amik nagyon tetszettek: (1) minden eladó tényleg hozzáértől és segítőkész volt. Első ránézésre megmondták a helyes méretet, mindig a közelben voltak, ha volt kérdés (pedig igencsak sokfelé kellett figyelniük). (2) Nem akart senki olyan dolgokat ránktukmálni, amit nem akartunk venni. (3) Nagyon kényelmes volt a bejáratnál a megőrző szekrény és hogy a pénztárnál egy kupacba gyűjthettük a kiválasztott dolgokat.

A fentiek mellett igen nagyra értékelem, hogy minden reggel megbeszélik a visszajelzéseket. A folyamatos visszacsatolás és fejlődési igény nagyon-nagyon fontos és a legtöbb cég nem foglalkozik vele, csak hátradől, hogy "még mindig elég jók vagyunk". Akár így van, akár nem, fejlődni mindig lehet. És ez a hozzáállás szerintem a saját dolgozók felé is egy igen pozitív, hasznos dolog. Összességében nagyon pozítív benyomást keltett a cégük. Az imént el is meséltem egy kollégámnak, aki már írt is a feleségének, mert neki is kellene öltöny... :)

Kristóf

2018.11.29.

Kedves MrSale Csapat!

A két fiammal voltunk Önöknél , öltöny kellett az egyiknek. Messze lakunk Budapesttől, és csak azért mentünk fel, hogy megnézzük ezt a boltot. Még a télen találkoztam a bolt nevével egy papírszatyor oldalán. Fogalmam sincs honnan volt, de felkeltette az érdeklődésemet, mert tudtam, hogy öltöny kell a "kicsinek" valahonnan. Beírtam hát a nevet a Gugliba, és mindjárt meg is találtam. Jó darabig elnézegettem az oldalt és már akkor tudtam, hogy nem megyek máshová. Ezt a boltot akarom! Lehet, hogy hosszú lesz a mondandóm, de akkor is le kell írnom, hogy ami abszolút meggyőzött, az a "Legfőbb értékeink" volt. A dolgozókat találtam ott és nem csak a főnököt, hanem mindenkit! Fényképpel keresztnévvel, történettel. Ahol én dolgozom, ott nem érték az ember, úgyhogy először is ezt a hozzáállást szeretném megköszönni! Nagy utat tettünk meg azért az öltönyért, de megérte! A figyelem, a kedvesség, az ajándékok, amikre egyáltalán nem számítottunk, felejthetetlen élményt adtak. Még azt is elfelejtettem, hogy nem is szeretek vásárolni. Jókedvűen jöttünk el, sokkal többet kaptunk néhány ruhadarabnál! Nem kérdés, hogy a jövőben is itt fogunk vásárolni. Köszönjük!

Üdvözlettel: Csabai Judit

2018.08.27.

Tisztelt Hölgyem!
Megérkezett az öltöny.
Nagyon tetszik, és mintha rám öntötték volna. És eszméletlen jó az anyaga is.
Köszönöm még egyszer!
Minden jót!
Üdv,
K. Roland

2018.02.12.

Mint mindég: mosoly, udvariasság, készséges és türelmes kiszolgálás. Jók a "juti falatok". Valami étvágyfokozó van bennük és narkó a levegöben hogy mindég itt kíván vásárolni az ember. Maradok tisztelettel továbra is a vásárlójuk!
Pál

2018.02.06.

Üdítő, hogy sok eladó, gyorsan, segítőkészen, barátságosan, olykor humorral foglalkozik az emberrel. Éles ellentétben áll a nagyobb ruhaboltok mostani gyakorlatával.

2018.01.27.

Tisztelt Mr Sale. Semmit nem tudnak tenni hogy még közelebb kerüljenek hozzám, először jártam önöknél de nem utoljára. A médiában dolgozom és ha nem gond, ki fogom tenni a logójukat a facebook rajongói oldalamra, és az instagramra is és jelezni fogom hogy önöknél öltözködöm az adásokra.
Néha kicsit zavarba ejtő a kedvességük és a sok sok akció, ajándék, a boltból kilépésem után egy órával is önökről zengtem minden ismerősömnek. De ez nem gond sőt :)
Mind fent mind a földszinten az eladók kedvessége és törődése magával ragadó, olvastam önökről véleményeket de míg nem tapasztaltam, nem hittem el hogy rendelkezik ilyen mentalitással rendelkező üzlet magyarországon. Legmélyebb tisztelettel remélem hogy unokáim is önöknél vásárolhatnak majd.
László

2018.01.17.

2015.06.11.
Tisztelt MrSale Öltönyüzlet!
A tegnapi napon részt vettünk Fellegi Ádám lakáskoncertjén! Remek élmény volt, köszönjük a lehetőséget. Szuggesztív szóbeli és zenei élményt nyújtott Fellegi úr, már most jelentkezünk az októberre beígért koncertre.
Gratulálunk az ötlethez és a sikeres megvalósításhoz.
Üdvözlettel
Vaszily Gábor és Cseh Ildikó
2015.04.26.

Igazából hittem is meg nem is a 100%-os cseregaranciát, de ledöbbentem, hogy ennyi idő után ilyen kedvesek és megértőek voltak!

Sokszor hallom! : "Ez Magyarország!!!"

Ezek után az önök boltjában azt éreztem, ez NEM Magyarország!!!

Még biztosan találkozunk!

Köszönettel és üdvözlettel!
Tanev István

2015.04.20.

Általában nem csak vevőként, hanem - szakmai ártalomként - szervezetfejlesztő és hatékonyságnövelő konzultánsként is nézem egy üzlet működését, a személyzet viselkedését, az ügyfélkezelést, stb... És azt kell hogy mondjam: nagyon szőrszálhasogató kekesnek kellene lennem, ha valami kis hibát is akarnék keresni. Pedig biztosan Önök sem tökéletesek. De annyira jók, hogy ha van is valami apróság, az teljesen eltörpül a nagy "jóság" mellett.

Üdvözlettel!
Gábor

2014.11.13.

Kedves Árpád,

Meglepetéssel vettem emiljüket, mert anélkül is akartam írni. A mai vásárlás nagyon kellemes élmény volt, nem csak azért, mert majdnem pontosan olyan kabátot sikerült vennem, amilyet szerettem volna, nagyon kedvező áron - ez mind fontos, de ettől nem lesz különös jókedve az embernek.

Amitől vidáman távoztam, az a következő:

1. Érezhető volt, hogy örülnek a látogatásomnak. Persze, mondhatná valaki, hiszen belőlem élnek, mégsem gyakori az ilyesmi a magyar kereskedelemben. Utoljára akkor tapasztaltam ezt nap mint nap, amikor Sydneyben laktam egy évig. Ott ha csak két zsemlét vesz az ember, akkor is úgy köszönik meg a vásárlást, hogy érzi az ember az őszinteséget.

2. Azzal a várakozással érkeztem, hogy valami ajándékot is kapok, és mivel barátomnak karácsonyra egy szép gyapjúsálat terveztem venni, ez éppen passzolt. Igenám, de mint kiderült, az nem az eheti ajánlatban volt. Sebaj, ezen könnyen túltette magát az eladó, és odaadta a sálat. Ez a rugalmasság sem gyakori. Általában negatívan állnak az egyéni kérésekhez, és ha teljesítik, akkor is mindenféle főnöki engedély kell hozzá.

3. Általában jó hangulat van a munkatársak körében, és ez a vevőkre is átragad. Érezhető a személyesség, ami ritkaság a kereskedelemben. (Ha elgondolkozom azon, hol is találkoztam vele, egy Baross utcai török üzlet jut eszembe, ahol a tulaj kb. úgy áll a vevőhöz mint Önöknél. Az alkalmazott azonban ott sem különb az átlagnál).

Csak folytassák így, és remélem és kívánom Önöknek, hogy ilyen árak mellett is legyen mindig annyi bevételük a sok elégedett vevőtől, hogy tisztességgel meg tudjanak élni.

Mátyás

2014.11.11.

Párom és a lányom a LadySale üzletbe kívántak ellátogatni. Jelenleg nem volt vásárlási célom, de addig én átjöttem a mrsale-be. Furcsa, más bolttal még sosem fordult elő velem, egyszerűen csak jól esett bejönni a boltba, körülnézni, és érezni azt a légkört, ami ott fogad.

Csaba

2014.09.28.

Internetről szereztem tudomást Önökről, annak ellenére, hogy hetente járok ebben az utcában. Egy apróságot vásároltam, mégis olyan figyelmesen szolgáltak ki, mintha a fél boltot megvettem volna. Zürichben éreztem utoljára ezt, amikor egy filléres ezüst láncot vettem meg egy elegáns ékszerüzletben, a kiszolgálás mégis "királyi" volt. Köszönöm.

Mária

2014.09.20.

Maximálisan teljesültek a terveim az öltönnyel kapcsolatban. Valóban sokrétű, jobbnál, jobb öltönyeik voltak. Az fogott meg, hogy minden úgy történt, ahogy az interneten a reklámjukban hirdették. Az eladók nagyon kedvesek, segítőkészek és nem utolsósorban hozzáértőek voltak. Az biztos, hogy bátran fogom a barátaimnak és ismerőseimnek ajánlani az üzletet. Köszönöm!

Attila

2014.05.20.

Tisztelt MrSale Csapata!

Ezúton szeretném megköszönni sikeres munkájukat. A Metró újságból értesültem farmer akciójukról és rohantam üzletükbe. Már nagyon régóta vágytam egy Wrangler farmerre elérhető áron, amelynek anyaga is nagyon jó minőséget képvisel. Ehhez Önöknél sikerült hozzájutnom. Mégpedig olyan méretben ami pont az én elvárásaimnak megfelelő. Itt szeretném megköszönni kolléganőjük nagyon Udvarias viselkedését, mikor az ötödik farmer felpróbálása után rezzenéstelen arccal adta oda a hatodikat is. Majd közöltem vele, még gondolkodom és vissza adtam attól függetlenül, hogy jó volt rám. Innen vált érdekessé a történet. Mielőtt távoztam volna vásárlás nélkül, megkérdezték, regisztrálva vagyok-e már. közöltem nem. Miután a reggiszráció megtörtént, nagy meglepetésemre egy nagyon jó minőségű FRUIT OF THE LOOM pólóval lettem gazdagabb. Nagyon köszönöm ilyen irányú figyelmességüket is. Kimondottan jó érzéssel töltött el. Ezután távozva az üzletből három metró megállót utazva döbbentem rá arra, ez a farmer mégsem hiányozhat a ruhatáramból. Azonnal telefonáltam az üzletbe és mivel ez volt ebben a fazonban és méretben az utolsó darab, kolléganőjük szó nélkül ment és megnézte meg van-e még.Megvolt. Kértem tegye félre nekem,rögtön megyek vissza érte. Meg is volt a pultnál. Ami megint nagyon jól esett, és az a gesztus is, hogy a pultnál álló férfi kollégájuk javasolta a biztonság kedvéért azért próbáljam meg még egyszer, az a biztos. Fizetéskor pedig még egy apró szálhibát fedeztünk fel a pénztárnál lévő kolléganőjükkel, amelyet rögtön sikerült megszüntetni a varrodai részlegüknél.Nagyon köszönöm a csapat összehangolt udvarias munkáját, eddig ilyennel nem találkoztam sehol. Pedig megfordultam jó pár helyen.

Természetesen ezentúl csak Önöket választom. Nagyon tetszik a választékuk sok színűsége, Az internetes elérhetősége, és a tájékoztatás mint az interneten mint telefonon keresztül. És alig várom a hétfőt, hogy újra a lelkes vásárlójuk lehessek.

Gratulálok a csapat minden egyes tagjának és további sok sikert és eredményekben gazdag tevékenységet kívánok.

Egy nagyon elégedett vásárlójuk.
Izsó Tamás

2014.05.18.

Nagyon szeretek Önöknél vásárolni. Nem csupán az alacsony árak, és az agresszív marketing hat rám, hanem sokkal inkább az a légkör, ami akkor "csap meg", amikor belépek az üzletbe. Egyszerűen el tudják hitetni velem azt, hogy én valóban fontos vagyok Önöknek. Nem is emlékszem, hogy bárhol máshol ilyen kiszolgálásban lett volna részem. Igaz, ha szétnéznének a szekrényemben azt látnák, hogy minden öltönyöm, illetve minden üzleti céllal viselt ruhadarabom Önöktől származik.

Balázs

2014.01.17.

Maradjanak mosolygósak, és kedvesek az eladók! Szeretek ott vásárolni, bár nem elsősorban az akciók miatt megyek fel, de -ha Budapesten van dolgom - elmegyek, ha másért nem, csak azért, hogy kicsit szétnézzek. Nagyon segítőkészek az eladók, szinte "félek", hogy olyan árút is mutatnak, melyet most még nem akartam megvenni. - Sokan voltak a boltban az előző vásárláskor,mégis gyorsan, udvariasan tették a dolgukat, és javamra tévedtek. Én csak itthon vettem észre, hogy az utalványon kevesebb maradvány összegnek kellene szerepelni. Természetesen írtam, módosítottuk az összeget. Ezt tartottam természetesnek. Mégis jól esett a Pászti Bea kedves ajándék ajánlata. Köszönöm, átvettem, és büszkén mutattam meg szeretteimnek. Tehát: nálam már elérték a 10-es osztályzatot, és hálásan köszönöm, hogy véleményemre is kíváncsiak voltak. Én kívánom, hogy a szolgálatuk maradjon ilyen kedves, gyors, mosolygós, hiszen egy mosoly nem kerül semmibe, de nekem adták, és én is mosolygósan távoztam.

(Érdekes, de nem véletlen, mert a buszon nehezen mozgónak segítve, én is tovább adtam azt a mosolyt!)

Tisztelettel köszöntöm a vezetőket, munkatársakat, és a kis gyakornokokat is!

Szeretettel!
Papp Károly
Szolnok

2014.01.17.

Azt nem tudom, hogy mikor nyitották az üzletet, de én már a 90-es évek második felétől vásárolok Önöknél. Én az a tipikus, öltönyös fazon vagyok, aki még "kapálás közben is öltönyt visel". A Feleségemnek elmeséltem, hogy miket vásároltam, mennyit fizettem, illetve milyen kedvezményeket, ajándékokat kaptam vásárláskor. Kénytelen voltam megmutatni neki a "levelüket", a blokkott, mert azt hitte, hogy "vetítek". Azt már többször is említette - a vásárlásaim után - hogy képtelen megérteni, hogyan lehetnek nyereségesek ilyen árak mellett. Bevallom én sem értem, de nekem nagyon jó, ilyen árakon tudok vásárolni, mert az én jövedelmi viszonyom mellett, másképp nem lehetne állandóan 10-12 elegáns öltönyöm a szekrényben.

Ezért kívánok Önöknek további sikert az üzlethez, valamint áldott, békés (ez utóbbit Békési úr neve garantálja) karácsonyt!

Üdvözlettel:
Tóth István

2013.12.21.

Bocsanat, hogy ekezetek nelkul es nem tulzottan hosszura nyujtva kommentelek.....

Eloljaroban leszogeznem, hogy soha, de soha nem szoktam ilyen jellegu "felkereseknek" eleget tenni, de amit a Mr. Sale-ben tapasztaltam meg kell osztanom Onokkel, meg ha cimszavakban is :-)

2013.12.06-an mentem az uzletbe, a hirlevelben olvasott "belelt teli nadrag" miatt. Megerkeztem...tomeg...elso latszat alapjan kaosz... Az uzletbe belepve viszont az alabbiakat tapasztaltam: egy nagyon kedves es mosolygos holgy mar az ajtoban megkerdezte miben segithet, majd a megfelelo helyre iranyitott. Villamgyorsan, de ereztetve, hogy figyel ram. Majd a ferfi osztalyon azt hiszem egy Adam nevu fiatal srac hihetelen profizmussal es TURELEMMEL, KEDVESEN es MINDEN vevore figyelve szolgalt ki. Verprofin. Rajtam kivul kb 198 ember kert Tole egyszerre 1026 dolgot... Mindenkivel kedves volt, mosolygott es ugy egyaltalan: orom volt ott vasarolni. Mielott fizettem maradtam meg par percig nezni a munkajat... Mit mondjak? A sajat vallalkozasomban orommel latnam!

Szoval gratulalok!!!!

Kellemes Unnepeket az egesz csapatnak es orommel jelentem a belelt nadrag valoban szuper! :-)

Tamas

2013.12.10.

Kedves MrSale, kedves Murányi Árpád!

Évek óta vásárolunk Önöknél, mindig igen jó benyomással  - és szép ingekkel, öltönyökkel – távozunk. Ez az egyetlen olyan ruhaüzlet, ahová a férjem ellenkezés nélkül hajlandó eljönni Mosolygás.

Ami miatt most írok, az azt hiszem egyedülálló, nevezetesen az, hogy mindig, minden akcióra, kedvezményre felhívják a figyelmünket, mindig a lehetséges legnagyobb kedvezményt adják. Ma két inget vettünk (majd később még egy harmadikat is), és a pénztárnál a hölgy szólt, hogy az egyik ing ajándék. A drágábbat kaptuk ajándékként. Ilyen nagyvonalúságot én még soha egyetlen üzletben sem tapasztaltam.

Emellett a munkatársaik kivétel nélkül segítőkészek, udvariasak, készségesek, láthatóan jó csapat dolgozik Önöknél.

Gratulálok mindehhez és további nagyon sok sikert kívánok Önöknek!

Üdvözlettel:
Szabó Melinda

2013.08.22.
Page 1 of 4Első   Előző   [1]  2  3  4  Következő   Utolsó